BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

waar heb ik recht op als een product niet goed is?

Bijdrage door gebruiker
15-06-2008
11 reacties

Goedeavond!

Wij hebbeneenflatscreen gekocht van het merk Salora met ingebouwde dvd-speler ter waarde van 400 euro. Deze ging na 3 keer gebruik al stuk. Hij isterug gestuurd naar de fabriek. Ze zeiden dat hij binnen 3 weken weer terug zou zijn. Het is nu al bijna 6 weken weg.Ik ben al verschillende keren terug naar het verkoopadres (De Expert) geweest en weweten nog steeds niet wanneer de televisie terug is.We moeten overal zelf achteraan.Voor ons hoeft het niet meer. Hebben wij het recht om ons geld terug te vragen?

Vriendelijke groet,

Leonard en Ellen uit Oud-Beijerland

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.