BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

voor mij nooit geen philips meer

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-07-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

ik heb nog geen 2jaar geleden een philips matchline gekocht van 1.800 €.Na 1 week was de beeldbuis kapot en die werd vervangen .Monteur is daarna nog een keer langs geweest voor een klacht over de ondertiteling die niet recht in het beeld liep maar krom...probleem is een kwaal en kan niet 100% opgelost worden en daar moest ik het mee doen.Nu 1jaar later weer de beeldbuis kapot.Mijn tv was 2 weken weg en toen kreeg ik te horen hij is niet meer te repareren. Ik kon een andere tv krijgen markt waarde 600.00 € of ik kon na een hoop kabaal te hebben gemaakt 500,00€ bijbetalen op een lcd scherm.. die een markt waarde heeft van 1.200 €.Ik ben een hele week aan het bellen geweest met de philips consumenten bond en met service centrum van radio modern... maar tja je trekt toch aan het korste eind .Philips zegt je moet bij het service-centrum van radio modern zijn en die zeggen weer... je moet bij philips zijn.3 jaar garantie hebben en uiteindelijk heb ikgewoon een kat in de zak gekocht.als ik hier alles moet vertellen wat ik met philips tv's heb meegemaakt dan ben ik drie dagen aan het typpen .. maar goed ik heb van ellende maar gekozen om 500,00 € bij te betalen ,op een tv dieniet eens naar mijn zin is.ik vind het schandalig dat dit allemaal maar kan ..ik heb in nog geen 2 jaar tijd 1.200 € moeten laten vallen op mijn matchline tv ...ik vraag me af of dit spel wat gespeeld is wel eerlijk is gegaan.

groetjes Belo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.