BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verwachtingspatroon Longines horloge

Bijdrage door gebruiker
08-01-2012
Reageer
Het op 13 januari 2009 aangeschaft horloge van het merk Longines, ter waarde van € 800,00 liep in oktober 2011 enige minuten per dag achter.
In de veronderstelling dat de batterij aan z'n eind was, het horloge terug gebracht naar de juwelier om de batterij te vervangen. Na ongeveer een maand kreeg ik het bericht van de firma Siebel dat het uurwerk versleten was en in z'n geheel vervangen moest worden. Oorzaak de olie was hard geworden. Kosten € 210,00. Na een klacht mijnerzijds, kreeg ik als antwoord dat het horloge net als een auto regelmatig onderhoud nodig heeft. Maar de schade van een te laat onderhoud kan toch niet tot gevolg hebben dat het uurwerk versleten is! De eerste batterij gaat langer mee dan het uurwerk.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.