BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Veel te veel betaald

Bijdrage door gebruiker
06-07-2005
8 reacties

Hallo,

hoop dat ik deze vraag op de juiste plek vraag, 't volgende... Ik heb eergisteren een grip gekocht voor m'n nieuwe camera bij het bedrijf AXXO in Amersfoort. Deze dozen schuivers beweren de goedkoopste te zijn met wat ze verkopen, als ze dit niet zouden zijn betalen ze na onderzoek of 't waar is wat je gevonden hebt 't verschil terug. Nu voelen jullie 't al aankomen! Ze zijn natuurlijk niet de goedkoopste sterker nog, ze hebben me €50 euro te veel laten betalen. Omdat dit onderdeel moeilijk leverbaar is heb ik toen ik in een winkel de prijs goedkoper vond deze daar gekocht en ben daarna terug gegaan naar AXXO. Uiteraard wilde ik niets meer met deze afzetters te maken hebben en wil me geld terug, maar natuurlijk gingen ze daar niet mee akkoord. Nu staat mij bij dat in Nederland 't wettelijk verplicht is voor ondernemers om binnen 8 dagen 't geld terug te geven als een klant niet tevreden is. Uiteraard dient 't product in nieuwstaat geretourneerd te worden. Ik kan alleen niets vinden hierover op internet of deze site. Wie weet hier meer van, of gaat 't over een oude wet misschien aangezien??

Alvast bedankt!

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)