BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit

Bijdrage door gebruiker
30-07-2009
2 reacties

Hopelijk helpt het als ik hier eens ga klagen over de service van upc.Ik heb een probleem met UPC digitale televisie. Ik heb tientallen keer met de helpdesk gesproken en via de website contactformulier ingevuld. Ik krijg via de telefoon te horen dat er 20 mediaboxen op mijn adres staan , wat ze raar vinden (dat vind ik ook raar ja). Elke keer krijg ik te horen dat ze in orde zouden maken en binnen 48 uur beeld zou moeten krijgen. 's-ochtends zet ik de upc box aan en helaas zie ik weer de foutmelding "Melding Smartcard fout. Smartcard hoort bij een andere UPC mediabox". Ik zou tientallen keer teruggebeld worden , maar nee hoor telkens moet ik zelf weer bellen. Laatste keer hadden ze mail gestuurd naar afdeling , maar die was niet aangekomen kon de helpdesk zien?!!!? Ze zouden opnieuw de mail sturen en moest ik maar weer 48 uur wachten. U begrijpt zeker wel dat ik na tientallen keer geprobeerd te hebben met de helpdesk me nu wel hopeloos voel. Ik heb nog nooit gebruik kunnen maken van UPC digitale televisie , maar betaal wel (naast alle belkosten die ik gemaakt heb met de helpdesk)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.