Ik krijg rekeningen van UPC dat ik diensten heb afgenomen in het jaar 2009 op een oud adres waar ik 7 jaar geleden heb gewoond. Ik moest een paar jaar geleden bewijs opsturen dat ik er niet meer woonde. Dat heb ik gedaan. Nu krijg ik weer rekeningen over het jaar 2009. Ik heb het bewijs voor me liggen dat ik in 2004 de huur heb opgezegd. Dit is voor UPC niet voldoende, ik moet bewijs van opzegging overleggen. Deze brieven van 7 jaar geleden heb ik niet meer. Ik heb dus 5 jaar niets betaald en geen diensten ontvangen en daarna krijg ik weer rekeningen.
Ik heb gesproken met mevrouw R. Hoek van LAVG gerechtsdeurwaarders.
Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Met vriendelijke groeten,
Ruurd Riewald.