Ik vraag me af of het mogelijk is een 7 jaar oude t.v. met beeldbuis (dus geen plasma of TFT o.i.d.) "werkloos" te laten staan in een droge ruimte (afgedekt met een doek tegen stof). Als je zo'n t.v. laat staan, doet hij het dan nog over 5 of 10 jaar? Of lijdt een t.v. daarvan en doet hij het na een bepaalde tijd gewoon niet meer? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.