BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tv binnen twee weken stuk en nog steeds in reparatie

Bijdrage door gebruiker
05-10-2013
7 reacties
k heb op 17 juli van dit jaar een Dual TV bij blokker gekocht. Na twee weken ging de HDMI aansluiting kapot en kon ik de digitale televisie niet meer ontvangen/zien. Met de tv terug naar de Blokker nadat ik ze eerst gebeld had was zinloos. Aldaar aangekomen zei de medewerker dat er een pickup and return garantie op zat en dat ik een nummer dat op de doos stond moest bellen.
Zo gedaan en een week later werd de tv opgehaald. Pas een week later kreeg ik bericht dat de tv aangekomen was en weer een week later bericht dat er een onderdeel vervangen moest worden en dat dit nog besteld moet worden. Sindsdien niets meer gehoord en we zijn nu al in oktober!
Contact gehad met de klantenservice van de Blokker; die verwees mij naar de reparateur en de reparateur herhaalde de boodschap dat het onderdeel in bestelling was. Ik heb dus nu niets en ik vind dit geen service. Op deze manier koop ik nooit meer een apparaat bij de Blokker. Mijn vraag is: kan ik vam de Blokker mijn geld terugvragen of een vervangende tv eisen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.