Ik heb op 20 oktober 2011 een abonnement op kaartupdates genomen voor 1 jaar. Nu krijg ik vandaag 6 februari een bericht van Tomtom dat mijn abonnement afloopt, maar dat ik tot 15 februari de tijd heb om het abonnement met een jaar te verlengen voor 50% van de normale prijs. Nu heb ik op de lagere school geleerd dat het jaar 365 en soms zelfs 366 dagen heeft en geen 118. TomTom denkt blijkbaar dat ik gek ben. Nu is dit niet de eerste keer. Zowel met het kaartupdate abonnement als met het snelheidsflitser abonnement proberen ze je na 4 maanden weer een nieuw jaar abonnement te verkopen. Dat is lekker verdienen. En contact met ze opnemen kan niet. Op hun website staat geen telefoonnummer voor dit soort zaken, ook geen e-mail adres en een klachten of vragenformulier kan ik ook niet ontdekken. Als je een vraag wilt stellen moet je het serienummer van je apparaat invullen. Maar ik heb een ouder (in Tomtom termen een legacy) apparaat en daar geven ze geen support op. Ik moet het dus maar uitzoeken. Lange tijd veel plezier van de tomtom gehad, maar ik ga naar een ander merk omzien. Tomtom ziet teveel als melkkoe ipv klant die je tevreden moet houden