BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tevredenheidsgarantie Blokker

Bijdrage door gebruiker
04-08-2011
123 reacties
Mijn vriend en ik kochten een Princess stofzuiger bij Blokker.
Maar na 1 keer gebruikt te hebben, bleek dat deze niet aan onze eisen voldeed. Simpelweg niet krachtig genoeg.
Dus gingen zij naar een Blokkerfiliaal in de veronderstelling dat zij hun geld terug konden krijgen.
Maar de Blokker doet hier niet aan, telefonisch contact met het hoofdkantoor in Amsterdam mocht ook baten.

Wij dachten dat de nederlandse wetgeving hier duidelijk in was, met het "niet goed, geld terug" garantie van 8 dagen.
Maar volgens Blokker is dit puur een richtlijn geen wet.
Ik vind dit een zeer slechte zaak, maar mag dit eigenlijk wel?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.