BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Telefonie van het @home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-09-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Sinds maandag werktde telefonie van het @home via het modem niet meer,de avond van te voren nog gebelt en smorgens wasde lijn dood,geen ruis in de lijn en als iknaar mijn nummer bel dan hoor je de bezet toon,het lampje van telefonie blijft knipperen en continu blijven branden.TV en internet werkt uitstekend.Heb het modem gerecet,router opnieuw geinstalleerd.Heb naar de klantenservice met de handy voor 9euro gebelt en niemand aan de lijn gekrijgen met als mededeling al onze medewerkers zijn in gesprek, we helpen u snel mogelijk.Toen heb ik het geprobeerd met 2 keereen mail naar het home te sturen,met als antwoord, geef u modem een recet en ontkoppel deRJ11 stekker en bij het tweede mail,het zelfde antwoord (standaard mail). Wie kan me helpen zonder dat het veel geld en wachtijd kost.

Groetjes Jeu

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.