BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telediscount

Bijdrage door gebruiker
27-06-2008
6 reacties

Goede morgen, wij maken rgelmatig gebruik van een 0900 nr. om onze dochter, wonende in Zwitzerland, te spreken. Gaat meestal goed, is zij niet thuis dan spreken wij haar voiecmail in.

Zo ook - 21 juni jl.; wij bellen 00319001521, dochter niet thuis, tussen de piepjes boodschap ingesproken, dus pakweg 1 minuut.

Zo U weet worden 0900 gesprekken via KPN (service) belast. Ik raadpleeg online de lopende gesprekken en merk, dat i voor 3 uur = € 3,80 wordt belast. Direct klantenservice hierover gemaild, welke mij na een aantal uren (prima service) per mail mededeelde, dat ik via Teledicount gebeld had. De website van Telediscount biedt geen enkele mogelijkheid hierover een klacht in te dienen, noch per mail, noch telefoon of postadres. Heeft iemand een oplossing voor mij. Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet Christina

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.