BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

tele2 neem veel geld van mijn rekening

Bijdrage door gebruiker
12-11-2013
4 reacties
is al 45 dagen dat ik vraag mijn eigen geld terug van tele 2 in spet is een groot bedraag af genomen van mijn ing 154 euro na zo lang bellen met tele 2 waar ik op mijn eigen kosten 0900 nummers moet bellen krijg ik vanochtend 60 euro op mijn rekening van tele 2 ik heb nooit achter stand met tele 2 ik heb tv huis telefoon en internet van tele voor 34,50 per maand ,,, nog maal ik heb geen achter stand met tele 2 ,,, ze nemen zo groot bedraag van mijn WAO uitkering ,,,, dus ze hebben voor 2 maanden 90 euro gehouden wat voor ??? + mijn telefoon rekening voor deze maand is 105,00 euro ,,,,,ik ben met huis telefoon en internet al 3 jaar klant van tele 2 ,,, afgelopen manden krijg ik een telefoon van tele2 waar zij bidden mij voor 1 euro tv daar bij zo hebben ze mijn nieuw contra,, voor 2 jaar zo moet nu met ze tot 2015 aan vast ,,, vandaag kan het zelfde pakt kan je ergens anders voor 15 euro ik voel mij echt niet goed hier over ,,, ik wil mij rest van het geld dat zij hebben van mijn rekening genomen +mijn telefoon kosten +eindigen van mijn cont, stopen
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)