Hallo,
Ik heb al meer dan 1 jaar een Internet en Bellen abonnement bij Tele2, nu wilde ik daar ook Digitale TV bij hebben dan heb ik alles tenminste van 1 provider. Nu heb ik op 14 januari gebeld of dit mogelijk was, het was geen enkel probleem volgens de medewerker, ik krijgt een Digitale Decoder thuis gestuurd en dan heb ik alles in één met een bedenktijd van 7 dagen en over 10 dagen ben ik aangesloten volgens de medewerker. Op 18 januri ontving ik de brief die mij werd toegezegd. Op 25 januari kreeg ik mijn Digitale Decoder binnen en begon meteen met aansluiten maar ik had een probleem met de DSL-Kabel die ik vanuit mijn meterkast bij mijn TV moest zien te krijgen, daarvoor moet ik door de meterkast een gat boren, daarna door twee wanden van mijn toillet en daarna nog eens door eentrappenkast om dan uiteindelijk ergens bij mijn tv uit tekomen, dit is voor mij onmogelijk om dit uit tevoeren, toen meteen naar Tele2 gebeld en gevraagd hoe ik de decoder terug moet sturen en het abonnement kan beeindigen van de Digitale Decoder. Er werd mij verteld door de medewerkster dat dat niet gaat omdat ik aan het contrakt vast zit, maar ik heb toch 7 dagen opzicht en ik heb dit een uur geleden binnen gehad dus de 7 dagen zijn nog lang niet om zeg ik, nee dat was niet het geval omdat het contrakt begint te lopen op de dag dat het abonnement is afgesloten, dus 14 januari, ik was en ben het daar niet mee eens, in mijn ogen moet ik toch eerst wat kunnen uitproberen?
Wie heeft hier ook mee te maken gehad of weet hier een antwoord op?