BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

stroom

Bijdrage door gebruiker
17-04-2008
1 reactie

Help, ik heb het helemaal gehad, en zie de bomen door het bos niet meer. Word plat gebeld door verschillende mensen van energie maatschappijen. Nu kleeft NEM aan me. Het enige wat ik wilde was meer informatie om uit te zoeken of we goedkoper kunnen. NEM wilde welinfo sturen mits ik deze info binnen 7 dagen terug zou sturen met begeleidend schrijven dan zou ik geen contract aan gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Ondertussen heeft NEM cotact met mijn man gehad en hij vertelde dat wij geen stroom van hun wilden. prima de zaak was af gehandeld. Helaas pindakaas, nu ontvang ik een brief waarin staat bevestigings overeenkomst (?!) gelukkig heb ik mijn bankrekening niet afgegeven maar volgens mijn huidige leverancier heb ik alwel een akkoord getekend doordat ik op tape ben opgenomen en NEM zei enkel dat het wettelijk verplicht is de opname. ade vraag van vandaag zit ik aan NEM vast ja/nee ? Nederlandse Energie Maatschappij

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.