Hallo allemaal,
Sinds donderavond kan ik geen tv meer kijken ik heb interactieve tv van de KPN. Zelf alles weer her start maar de melding zender tijdelijk niet beschikbaar blijft op het scherm staan. Vrijdag de help-disk maar gebeld moest mijn modem naar de voorkamer verplaatsen en ik moest nieuwe kabels kopen want daar lag het aan. Eerst maar eens het modem naar de voorkamer verplaatsen maar nog geen tv. Dacht dan ligt het vast aan mijn 8 jarige tv dus ik naar expert. Nee hoor mw dat ligt niet aan u tv want het kastje weet huis niet of u een oude of nieuwe tv heeft. Het ligt aan KPN dus ik maar weer bellen ja hoor mw u heeft een storing ik zal dit doorgeven.Krijg netjes een sms en mail dat de storing gemeld is en dat het met 2 werkdagen is opgelost. Ik ga er toch vanuit dat KPN in het weekend ook storingen oplost maar dat heb ik verkeerd gedacht. Het is nu zondag en nog steeds geen tv en elke dag gebeld met mijn mobiel dus de kosten lopen aardig op. Maar dit ga ik wel terug eisen van de KPN.
Hoe gaat KPN met zijn klanten om zoiets hoor je toch gelijk optelossen maar blijkbaar kan de kpn dat niet.
Lang leve de KPN!!!