BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sony TV

Bijdrage door gebruiker
28-06-2010
8 reacties
Twee weken geleden heb ik een Sony Bravia 32EX402AEP gekocht bij de MediaMarkt te Groningen. Dit toestel vertoonde een aantal mankementen, dus wilde ik hem inruilen. Dat kon, maar het toestel was uitverkocht en tijdelijk niet leverbaar. Ze konden het toestel bestellen of mij een ander toestel aanbieden, de 32BX400AEP. Dit toestel was volgens MediaMarkt exact hetzelfde, maar het afwijkende serienummer kwam doordat deze serie enkel en alleen voor Saturn en MediaMarkt was gemaakt en hij was 50 euro goedkoper. Prima denk ik. Als deze wel op voorraad is en afgezien van het serienummer exact dezelfde is als de vorige en ik ook nog eens 50 retour krijg, prima. De volgende dag werd het toestel bezorgd en geïnstalleerd en mij vielen een paar verschillen op, met name het uiterlijk en het menu. Vreemd. Ik dus Sony NL bellen en kreeg daar een heel vreemd verhaal te horen. Sony vertelde mij dat het toestel dat ik nu heb, de 32BX400AEP niet voorkomt in hun magazijn, omdat het toestel niet bedoeld is voor de Nederlandse markt, en ze om deze reden dus geen goed werkend toestel kunnen garanderen. Wat een raar verhaal. MediaMarkt zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat het wel degelijk exact hetzlfde toestel is, afgezien van het serienummer. Nou, dat is dus niet zo. Ik ben niet blind en zie toch het verschil in het uiterlijk? Stel dat er wat met dit toestel gebeurt, wat dan?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.