Ik heb in ruim een jaar al twee keer mijn digitale fototoestel DSC-P200 bij SONY terug moeten brengen voor een vlek op de lens. Nu opnieuw weer een vlek ! Nadat ikruim een kwartier aan de telefoon moestwachten, vertelde een medewerker doodleuk dat ik 'm weer moest brengen. Op de vraag of erwellicht geen sprake was van een fabrieksfout, antwoordde meneer nog nooit klachten hierover te hebben gehad. Dat leugentje was snel ontzenuwd door hem alleen maar naar diverse websites te verwijzen zoals Kieskeurig. Ook op de vraag of ik wellicht het komende en volgende jaren misschien wel weer op de stoep zou staan met een ondeugdelijk apparaat roerde de man niet. Zelf ben ik van mening dat ik een ondeugdelijk apparaat heb, terwijl die door mij keurig wordt beheerd, netjes in een tas en altijd zuinig mee in de behandeling. Handelt SONY nu TERECHT of ONTERECHT. Moet SONY dit apparaat b.b. niet omruilen of mij mijn geld teruggeven. Mijn vertrouwen in SONY is wel ernstig geschaad door dit gedrag en zeker met leugentjes aan de telefoon!