BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Sony Nederland ; Slechte nazorg op geleverde producten

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-08-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

In ja. 2005 heb ik een "Sony Flatscreen KLV-30HR3 gekocht bij Modern Electronics - Almere, voor Euro 2.117,- . Op 1 juli heeft de servicedienst van Sony het apparaat "weggehaald" vanwege een storing in het apparaat. (geen beeldkwaliteit). Het toestel werd na ca. 3 weken teruggebracht met de mededeling dat het apparaat was "gereset". Nu, ca. 1 jaar later, vertoont het apparaat dezelfde problemen. Na het apparaat te hebben aangeboden in Badhoevedorp bij de Sony-reparatiedienst, krijg ik een offerte voor reparatie van het "LVDS-harness", kosten tussen 140 en 180 Euro. Ik heb aabgevoerd dat destijds het apparaat NIET GOED IS GEREPAREERD maar men weigert mijn argumenten te honoreren en stelt dat "hij het toch 1 jaar goed heeft gedaan". De geoffreerde reparatiekosten moet ik betalen.

Ik heb wél "gedreigd" om Kassa en/of de Consumentenbond erbij te halen, maar dat heeft bij Sony totaal geen uitwerking.

WAT ZOU U DOEN IN DIT GEVAL ???

Ik ben dankbaar voor elk ideec.q. aanpak.

A.v. Bijleveld - Almere / tel. 06-53 56 4007

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.