In ja. 2005 heb ik een "Sony Flatscreen KLV-30HR3 gekocht bij Modern Electronics - Almere, voor Euro 2.117,- . Op 1 juli heeft de servicedienst van Sony het apparaat "weggehaald" vanwege een storing in het apparaat. (geen beeldkwaliteit). Het toestel werd na ca. 3 weken teruggebracht met de mededeling dat het apparaat was "gereset". Nu, ca. 1 jaar later, vertoont het apparaat dezelfde problemen. Na het apparaat te hebben aangeboden in Badhoevedorp bij de Sony-reparatiedienst, krijg ik een offerte voor reparatie van het "LVDS-harness", kosten tussen 140 en 180 Euro. Ik heb aabgevoerd dat destijds het apparaat NIET GOED IS GEREPAREERD maar men weigert mijn argumenten te honoreren en stelt dat "hij het toch 1 jaar goed heeft gedaan". De geoffreerde reparatiekosten moet ik betalen.
Ik heb wél "gedreigd" om Kassa en/of de Consumentenbond erbij te halen, maar dat heeft bij Sony totaal geen uitwerking.
WAT ZOU U DOEN IN DIT GEVAL ???
Ik ben dankbaar voor elk ideec.q. aanpak.
A.v. Bijleveld - Almere / tel. 06-53 56 4007