Hallo,Onze dvdrecorder SonyHX785 is met een HDMIkabel aangesloten op een Sony TV KDL 32D3000. Nu ons probleem, als we opnemen b.v. het journaal op ned.1 krijgen wij geen volledig beeld met boven en onder een balk in plaats van volledig beeld 16:9. Afgelopen week hebben we de film de aanslag opgenomen en daar hebben we wel volledig beeld, als we een dvd bekijken hebben we ook volledig beeld. Wat doen wij fout? Wie kan ons hiermee verder helpen. Met timeropname Guide Plus wordt het scherm ook al met boven en onder een balk getoond.
Eef