Hallo,Ik ben nieuw hier dus het kan zijn dat ik nu iets helemaal verkeerd plaats o.i.d.Alvast mijn excuses hiervoor.Ik heb 3 maanden geleden een camera gekocht, een spiegelreflex van het merk sony, type a200.Ik was erg tevreden over dit apparaat!Tijdens mijn vakantie hield hij er alleen ineens mee op.Ikheb hem na mijn vakantie bij sony gebracht met de mededeling dat ik hetwel wat snel vond eigenlijk dat dat ding nu al kapot was!Ze zouden hem repareren...Zogezegd zo gedaan.. mijn camera heb ik vorige week vrijdag teruggekregen tot mijn grote vreugde want we hadden net een puppy gekocht enik wilde heel graag foto's van haar gaan maken!Helaas binnen een week was de camera weer kapot.Ik heb direct opgebeld met het verzoek om een nieuwe...Diekrijg ik dus gewoon niet!!!! Sony weigert een vervangend apparaat testuren en ik mag hem zelf weer komen brengen zodat zij hem weer kunnenmaken...Ik vind eigenlijk dat wanneer zo'n ding binnen 3 maanden 2xkapot is dat dit toch een beetje lijkt op een apparaat dat gewoon nietgoed is en er gewoon een nieuwe gegeven moet worden!Hoe zijnjullie ervaringen ermee? Kan ik hier iets mee? Ik kan niets eisen wantdie lui zeggen gewoon " ik kan alleen aanbieden dat hij weer gemaaktwordt meer kan ik niet voor u doen mevrouw!"Ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen of kan adviseren....Bedankt,Groetjes Lindsey