Ik word er gek van. Ik krijg ze nu al 2 maand. Dacht eerst zo laat maar geworden. Zie wel verder. Maar toen ik op me rekening keek op Internet dacht ik dit is niet goed. 1 euro kosten die dingen per stuk. Ik dacht ff orange bellen en zien. Zei zeggen ja je hebt het zelf aangemeld.Ik:nee heb ik niet. Nou je moet uit naar 3545 sturen zo gezegd zo gedaan. Maar dat hielp niet. Ik bel er naar toe naar die 076 nr ik krijg een bandje met een zacht Belgische stem. Wat NIET te verstaan is. Ik bel weer orange we zoek het uit. Belde iemand mij later terug ja het is raar het is niet uit te zetten maar dat is het nu wel. Dacht mooi zo klaar. Maar nee hoor zondag jl. kreeg ik er weer 1 met stro. Ik heb de ombudsman een e-mail gestuurd, kassa, Ik sta nu op punt om aangifte doen maar ja als dat helpt? Die moppen zijn niet eens grapig!
en er zijn meer mensen met het zelfde probleem staat op de site <url>http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum/default.asp?PagePosition=1</url>