BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sms-diensten

Bijdrage door gebruiker
20-08-2013
6 reacties
Hallo mensen,

Het is mij al vaker overkomen en ik begin er schijtziek van te hebben.
Al jaren heb in mij voor zoveel officiele filters aangemeld om bijv. sms-diensten te voorkomen. Toch krijg ik op mijn facturen af en toe een enorm aantal hoge kosten toegerekend van sms-diensten, terwijl ik daar nooit aan heb deelgenomen en/of uberhaupt een sms van hen heb ontvangen.

Een paar jaar geleden heeft T-Mobile uit coulance eenmaal die kosten uitgekeerd, toen liepen de kosten op tot 100 á 200 euro op.

Maar zelfs nu, in 2013, vertikken providers deze kosten terug te vorderen, omdat zij zogezegd 'kosten aan ons worden doorberekend'. Dit leidt ongetwijfeld niet alleen bij mij, maar ook vast bij u irritaties op. Alleen al het besef dat je moet gaan betalen voor kosten die je zelf niet gemaakt hebt.

Zijn er meer mensen die hier (al lang) meezitten en is hier eigenlijk iets tegen te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.