BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Smart TV

Bijdrage door gebruiker
21-11-2022
50 keer bekeken
11 reacties
Ik heb een Philips TV, al wel een paar jaar oud (2013-2014), maar in prima staat. De TV is mij verkocht met de optie 'smart TV'.
Tot mijn verbazing is sinds een dag of 10 die functie niet meer beschikbaar. De servicedesk van Philips reageert vlot, maar stelt "...Voor oudere TV's is de ondersteuning erg beperk. De smart TV gedeelte "kan" niet meer worden ondersteund als de TV verouderd, hier kunnen we niks aan doen of veranderen".

Buiten dat dit technisch natuurlijk twijfelachtig is, mis ik nu opeens een functionaliteit die me in eerste instantie wel verkocht is (en waar ik en mijn gezin veel gebruik van maakten). Is dit normaal of een toch wel bijzondere gang van zaken? Kan dit zomaar? Ik heb nu feitelijk opeens een geen-Smart-TV


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.