Hallo,
Dit is mijn klacht wat ik ingediend heb bij Saturn Utrecht (The Wall):
Deel 1:
Hierbij wil ik een klacht indienen hoe Saturn te Utrecht heeft gehandeld toen me Panasonic tv TXP50VT303DNEOPLASMA met serienummer FB1561267 vervangen moet worden ivm ingebrande logo’s.
Op 26 april 2012 is CE Repair bij me langs geweest om mijn klacht op te nemen en op 8 mei 2012 krijg ik een bericht dat ik een nieuwe tv zal krijgen (opdrachtnummer N505-7204535-1).
Daarna had ik contact opgenomen met Saturn in Utrecht en mij werd toen verteld dat die VT30 niet meer te leveren was en dat ik een andere tv mag uitzoeken van een waarde wat ik betaald had voor me VT30. Deze keuze kan ik niet maken omdat de tv die ik mag uitkiezen komen niet overeen met de specificaties die VT30 had en toen werd gewoon gezegd dan kun je een giftcard krijgen van 1343,16 euro! En daar was ik niet mee accoord gegaan, want ik wil gewoon een nieuwe VT30 hebben wat ik in januari 2012 had gekocht en ik kreeg toen ook het gevoel dat ik niet serieus werd genomen door de service afdeling.
Alles ging via via en ik krijg niemand (leidinggevende) te spreken die met mij naar een redelijk oplossing gezocht wordt. Na lange aandringen van me kant uit, kreeg ik een ander alternatief. Namelijk of voor een GT50 met een gesloten beurs of een VT50 met bijbetaling van 400 euro. Maar bij een GT50 zitten geen 3D brillen bij, want bij de VT30 zitten 2 3D brillen bij. Dus als ik voor de GT50 kies, moet ik zelf maar 2 3D brillen aanschaffen wat me minimaal 200 euro kost. En dat heb ik ook aangegeven, maar de houding van de service afdeling was star en luistert helemaal niet naar me motivering. Hun houding was gewoon slikken of stikken. Toen had ik ook naar een leidinggevende gevraagd maar die krijg ik ook niet te spreken. Toen had ik een voorstel gedaan van ik wil 200 euro bijbetalen voor die VT50 en toen zeiden ze op de service afdeling dat ze eerst moeten overleggen en dat ik teruggebeld zal worden. Na een week hadden ze nog niet gebeld en toen ben ik zelf weer voor de zoveelste keer naar Saturn gegaan en toen kreeg ik te horen ja hij is met vakantie nu!!!!
Vanuit de service afdeling kreeg ik steeds te horen we bellen, maar ze bellen me NOOIT terug en steeds moet ik zelf teruggaan naar Saturn.
In eerste instantie was die VT30 niet meer te leveren, maar na veel bezoeken aan Saturn kon opeens weer de VT30 geleverd worden!!!
Uiteindelijk na ruim een maand ging ik toch maar accoord met het voorstel van VT50 met bijbetaling van 400 euro en wat gebeurde toen toen ik accoord was gegaan met het voorstel. Ze verwachten (eisen) van me dat ik eerst mijn VT30 in moeten leveren (lees zelf brengen naar Saturn in Utrecht) en dan pas kunnen ze voor me die VT50 bestellen!!! Mijn antwoord was hierop dat ik echt mijn VT30 niet kom brengen, want het is een tv van 127cm met een gewicht over de 30kg. Wat denken ze nou bij de service afdeling dat ik een transportbedrijf heb???