BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service bij REDCOON

Bijdrage door gebruiker
29-07-2011
16 reacties
Ik had via redcoon.nl een babyfoon van Philips gekocht welke na een tijd problemen kreeg. Gelukkig had ik garantie, dus nam ik met ze telefoninisch contact op dmv een dure 0900 nummer. Na een tijd in de wachtrij te gestaan hebben krijg ik iemand van de klantenservice aan de lijn welke me aangeeft dat ik zelf met Philips moest bellen om het een en ander te regelen.

Zo gezegd zo gedaan, Philips gebeld met een gratis 0800 nummer. Kreeg al aan de telefoon een hele goede service met mindere wachttijden, maar helaas was volgens de medewerkster het defecte onderdeel (bureaulader) niet meer op voorrrad.
Om niet telang met een defecte babyfoon te zitten kon ik met mijn bon een volledig nieuwe halen bij de winkel waar ik deze gekocht (Redcoon) had, waarna de winkel zijn centjes bij Philips declareren (crediteren).

Ik heb hierna met met redcoon contact gehad en de feedback van philips uitgelegd. De medewerker vertelde me dat ik een RMA formulier (reparatie formulier) moest invullen+opsturen, waarna UPS de babyfoon kwam ophalen, en ik minimaal 3 weken moest wachten op het oordeel van het reparatiecentrum waarbij de babyfoon of verwisseld zou worden of gerepareerd kon worden.

Ik heb de meneer van Redcoon uitgelegd dat ik een babyfoon 3 weken NIET kon missen en medegedeeld dat zij bij wisseling v/d babyfoon dit bij Philips konden declareren, waarna deze heel koel antwoordde; Philips beslist niet of wij iets vervangen.

Hierna heb ik héél boos opgehangen en wederom Philips opgebeld en de situatie uitgelegd. De mevrouw van Philips was wederom zéér behulpzaam en beloofde mij dat ik binnen één week een compleet nieuwe zou krijgen en de "oude" kosteloos dmv een UPS bon kon retoureren.

Één week later belde de postbode aan met inderdaad de nieuwe babyfoon én ook nog het nieuwste model! Kijk, dit noem ik pas service!

REDCOON claimt op zijn website dat ze een hele goede service aanbieden, maar ze hanteren nog de richtlijnen van "het paarse krokodil", dus bij mij komt nooit iets van REDCOON binnen!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.