BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte fabrieksservice Electrolux/AEG/Zanussi

Bijdrage door gebruiker
01-03-2009
8 reacties

Onlangs kennis gemaakt met de trieste wijze waarop de Nederlandse Electrolux Home Products Service organisatie haar klanten afscheept/afzet. Een 15 maanden (dus in de 2-jarige fabrieksgarantietermijn)oude koelvriescombinatie geplaatst in een verwarmde geisoleerde garageaanbouw ontdooit. De onbehoorlijke servicemonteur komt vrijdag namiddaggeirriteerd langs raakt het apparaat niet eens aan en stelt de diagnose EIGEN SCHULD: staat te koud geplaatst. Tot onze grote verbazing stuurt de firma een factuur van ruim EUR 80,-- waar notabene naast voorrijkosten ook nog eens administratiekosten en diverse materialen in rekening worden gebracht!

De daarop volgende correspondentie laat ons ondanks de uitnodiging hiertoe geen enkele ruimte om het bedrijf te overtuigen vanons gelijk. Ook een aangetekende brief aan de directie wordt gewoon door dezelfde medewerker Hout afgedaan. Tot 3 keer toe ontvang ik dezelfde nietszeggende standaardbrief. Een inhoudelijke reactie blijft telkenmale uit.

Conclusie: Deze Nederlandse service-organisatie meet zich een klantonvriendelijkeaanmatigende houding aan naar de klanten van hun "kwaliteitsproducten" als Zanussi AEG en Electrolux.

Bezint eer ge begint, voor ons nooit meer een merk dat door deze wanorganisatie wordt geserviced.

Electrolux NOT Thinking of You........

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.