Op 29-08-2009 een wasdroger gekocht van het merk Bosch type WTE86302nl/13. Daar de nieuwe wasdrogers van bosch GEEN reverserende trommel meer hebben heb ik bosch eerst een email gestuurd met de vraag of grote delen wasgoed (dekbed overtrekken) niet in elkaar draaien, het antwoord was dat dat niet kon gebeuren vanwege een kegel in de trommel en asymmetrische was meenemers in de trommel (deze zitten overigens gewoon horizontaal in de trommel). Echter van dag 1 af aan draaien mijn lakens in elkaar en moet ik het programma tot wel drie keer opnieuw starten ( dus absoluut geen geen energie label B meer). Ik heb daar 3 keer een klacht over ingediend en er zijn twee monteurs wezen kijken. Volgens hen werkt het apparaat technisch goed! Bij mijn laatste melding kreeg ik een email terug dat het de consumer interest van bosch erg spijt maar ze kunnen mij niet meer van dienst zijn omdat het apparaat naar hun beleving goed werkt. Ik heb talloze adviezen gehad als van de dekbed overtrek en het hoeslaken stuk voor stuk te drogen tot het opvouwen van het wasgoed aan toe. Ik ben van plan juridische hulp in te schakelen tegen deze wanprestatie. Nog adviezen wat ik verder kan doen hiertegen? En oh ja: Nooit geen wasdroger van bosch meer!