4 jaar geleden hebben wij 5 Siemens apparaten aangeschaft (hierdoor hadden we 5 jaar garantie) in het hogere segment. Onze vaatwasser ging stuk. Hiervoor hebben we voorrijkosten van 60 euro betaald vanwege de termijn van 3 jaar garantie. Een jaar later ging hetzelfde apparaat (hetzelfde onderdeel) weer stuk. Wij betaalden deze keer geen voorrijkosten omdat het binnen het jaar na de eerste reparatie was. 8 Maanden later ging wederom hetzelfde deel stuk. Omdat de eerste reparatie meer dan een jaar geleden was moesten wij wederom voorrijkosten (60 euro) betalen omdat de laatste reparatie een "niet betaalde" reparatie was. Dit vind ik een vreemd verhaal omdat er toch iemand, namelijk de garantie toch door Siemens betaald moet zijn. Hierover heb ik bij Siemens een klacht ingediend waarop ze zich beriepen op een "niet betaalde" voorgaande
reparatie. Ik vind dit erg vreemd omdat het (reeds 2x vervangen) onderdeel
de laatste keer nog geen jaar oud was. Kan dit kloppen?