BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Shell kortingsactie bij Philips

Bijdrage door gebruiker
28-12-2012
1 reactie
Shell lanceert een kortingsactie voor o.a. Philips producten. Onze interesse ging uit naar de Intuita Cappuccino Silver. Diverse keren geprobeerd om te bestellen, helaas telkens de melding dat deze niet voorradig was. Na gebeld te hebben met Philips (20 min. wachttijd) kreeg ik te horen dat ze er 85 hadden gehad, maar dat er begin januari meer beschikbaar komen. Gewoon even in de gaten houden. Om het wachten te beperken toch maar uitgeweken naar de duurdere versie, de Saeco Intelia Latte & melkopschuimer. En ja hoor, hij werd al na enkele dagen geleverd. Na opening van de doos bleek dat deze al geopend was geweest, tevens vertoonde de machine gebruikerssporen en zat overal koffie. Gebeld met Philips (28 min. wachttijd). Dat was waarschijnlijk een testautomaat, van elke container testen ze enkele automaten. Nou in dit geval was er niet echt netjes mee ongegaan en gevraagd om deze om te ruilen. Helaas, u kunt deze weer bestellen op de website als deze weer leverbaar is. Dat wordt dan 11 januari. Hoezo, jullie sturen toch een nieuwe. Nee, dat is niet mogelijk. Maar ik heb met korting besteld. U krijgt van ons een dossiernummer en belt u even met Philips als u deze besteld heeft (gezien de wachttijd zit ik hier niet op te wachten). Wat doen we met de gebruikte machine. Wij sturen u een mail en dan kunt u met de vervoerder overleggen wanneer hij deze kan ophalen. Ook hier moeten we zelf actie ondernemen. De actie eindigt op 31 januari 2013, zouden wij nog op tijd een bestelling kunnen plaatsen, of toch maar op zoek naar een goed alternatief. Bellen met Shell had ook geen zin, die verwijst naar Philips. Een wachtlijst is ook niet mogelijk, zelfs niet als er eentje geretourneerd moet worden. Philips, Let's make things better, jullie service misschien ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.