heb een jaar terug in het filiaal veenendaal een product gekocht met garantie er werd aangegeven dat als er wat mis was met het product ik op het garantie kon terug vallen mijn probleem viel ook onder de garantie alleen wacht ik nu nog steeds een jaar wanneer ze mijn product op komen halen en gaan vervangen of maken
niet netjes behandeld geen telefoontje gehad of een mailtje niks
maar krijg wel elke week stipt op tijd hun aanbiedingen folders binnen
vreemd?
wat kan ik doen
danku