Hallo,
wij zijn in het bezit van een sharp lcd tv. eerst begaf het linkergedeelte van het beeld, en nu is het hele beeld zwart en dus kapot. aangezien het toestel is aangeschaft bij een winkel hebben wij 36 maanden garantie. dit staat ook duidelijk zwart op wit op onze factuur/garantiebewijs. eerst contact opgenomen het toestel is aangeschaft in juni 2011. eerst hebben wij contact opgenomen met sharp zelf. deze liet ons weten dat we maar 2 jaar garantie hebben via sharp zelfs na het horen van mijn verhaal over de factuur met 36 maanden garantie. sharp verwees mij door naar de winkel waar ik de tv heb gekocht. vervolgens met de winkel gebeld en ik moest een schadeformulier in vullen die zij zelf op de site hadden. gelijk gedaan en netjes opgestuurd. nu zijn we een week verder( dus een week ook geen tv thuis) en ik heb nog steeds niks van ze gehoord. en als ik ze bel krijg ik te horen dat ze ermee bezig zijn, en dat ik maar moet wachten.
ik wil graag weten wat mijn rechten zijn en wat ik kan doen als dit nog langer duurt.
alvast bedankt
Armin