BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Certificaat Harense Smid

Bijdrage door gebruiker
16-04-2017
7 reacties
Hallo,

Bij de aanschaf van een Elextrolux stofzuiger bij de Harense Smid in Cuijk, is er een Service Certificaat afgesloten voor de duur van 6 jaar.
Echter na overname van de HS door BCC met toezegging dat servicecertificaten ook via BCC kunnen worden gebruikt, blijkt ineens dat Smid Repair in Oss, eenzijdig alle certificaten van voor 1 - 1 - 2013 heeft opgezegd.
Toen ik de stofzuiger ter reparatie aanbood bij BCC dat in Cuijk in hetzelfde pand zit als de HS, bleek niets tot problemen te kunnen leiden aangezien ik een nog geldig certificaat kon overleggen.
Er blijkt dus slechte communicatie tussen BCC en Smid Repair te zijn, waarbij ik als klant die in 2012 € 50,- heeft betaald voor een goede service het nakijken heeft. Wel laat Smid Repair weten dat de reparatie van een 4 jaar oud apparaat € 130,- moet kosten waar ik nog blij moest zijn met de geboden korting als soort van hardheids clausule.
Ik heb correspondentie en documenten bij de hand.

Heeft iemand deze ervaringen ook moeten ondergaan?

Mvrgr. Rene Peters
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.