BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Saturn winkelketen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-12-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Ik heb op 10 oktober bij de winkel Saturn in Rotterdam Zuidplein een vaatwasser besteld. De reden dat ik dit hier heb gedaan is omdat ze bij Saturn smalle modellen hebben (ivm ruimte gebrek bij mij thuis) en aangezien bij hun de prijs behoorlijk goed was hebben we besloten om hem daar te bestellen.Het is nu 22 december en ik heb nog steeds geen vaatwasser.Er worden mij keer op keer valse beloftes gedaan over de leverdatum.De laatste keer dat ik belde bleek er een doos beneden te staan met mijn naam erop dus wij wilde net vertrekken richting Saturn belde ze ons terug met de vervelende mededeling dat er inderdaad een doos beneden stond met onze bon en naam erop, maar dat was ook alles wat er stond, want de doos was leeg.Dus heeft de vriendelijke jongeman de vaatwasser alsnog met spoed besteld (zou binnen 3 werkdagen zijn) er zijn intussen al weer 5 werkdagen voorbij en nog steeds niks.Heb zojuist weer gebeld maar dezelfde mijnheer gaat mij zo dadelijk terug bellen.Er is mij toegezegd door deze jongeman dat wij een tegoetbon krijgen bij het afhalen van de vaatwasser.Mijn vraag is: hebben meer mensen last van de "Service" van Saturn.Hun motto is: Gierig maakt gelukkig!Met vr. gr. R uit Spijkenisse

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.