In april 2017 een samsung ue55ks7000 gekocht bij plasmavisie voor 1300 euro.
Na 2 jaar en 2 maanden ging de televisie kapot en is onder coulance gerepareerd door CeRepair. Na 3 afspraken kwamen ze erachter dat de uhd panel kapot was en hebben ze netjes vervangen.
Pakweg een jaar verder na de reparatie vertoont de televisie weer dezelfde problemen (uhd panel).
Dit aangekaart bij plasmavisie, dat de televisie niet deugdelijk is. Plasmavisie wil de televisie na controle wel repareren met coulance, maar in mijn opinie heb ik gewoon een product wat niet deugdelijk is en ga hier niet mee akkoord. Twee keer hetzelfde probleem in 3 jaar geeft mij geen vertrouwen meer in het product wat ik heb gekocht destijds.
Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Samsung kan hier verder ook niks mee. We hebben toch te maken met een verwachte levensduur van een product?
Na het lezen van bepaalde fora en mensen die hetzelfde probleem hebben, denk ik dat er weer een dure reparatie aan komt die de televisie niet waard is in mijn opinie.