BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung 3D problemen

Bijdrage door gebruiker
02-07-2011
15 reacties
Sinds April heeft mijn Samsung UE46C8700 het probleem dat na ongeveer 30 minuten het 3D effect steeds slechter wordt, om er dan uiteindelijk (na een minuut of 3) helemaal mee op te houden. De brillen blijven wel actief !!
Ik heb inmiddels uitgebreid getest met de Blu Ray speler, Media speler, USB en Standaard TV en 6 !1 brillen, maar in alle combinaties treedt het zelfde effect (bij alle brillen op het zelfde moment) op ! Natuurlijk heb ik ook voor alle apparaten de laatste firmware geinstalleerd.

Selectro is al twee keer langs geweest (1 keer oogje vervangen en 1 keer moederboard vervangen) en hebben de derde keer de tv meegenomen voor een duurtest. Na drie dagen 'in duurtest' verscheen op de Selectro-site het bericht 'geen afwijking geconstateerd'.
Ik heb Selectro gebeld om te vragen hoe zij exact getest hebben, maar veel verder dan 'we hebben ook met de 3d bril gekeken', kwam men niet.

Ik heb daarna direct Samsung gebeld (20-06) met de vraag wat ik nu het beste kon doen. Het zou zonde zijn de TV te laten retourneren, om dan dezelfde dag nog te constateren dat het probleem niet verholpen was. De servicedesk van Samsung gaf aan dat zij contact op zouden gaan nemen met Selectro.
Inmiddels al weer drie keer contact opgenomen met Samsung met als resultaat dat na een week (26-06) de 'productexpert' een mailtje naar Selectro heeft gestuurd, om te vragen wat de bevindingen waren. Wel 'grappig' want in het tweede contact (23-06) werd mij nog verteld dat de 'productexpert' druk in contact was met Selectro en Samsung, omdat dit een heel nieuw probleem was.


Heeft iemand ervaring met dit probleem en wellicht tips voor mij.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.