BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

retour wehkamp

Bijdrage door gebruiker
15-10-2012
59 keer bekeken
11 reacties
wat voel ik me machteloos, slapeloze nachten met mijn bewijs in huis maar toch aan het afwachten.Ik heb eind september een tablet en een tablet hoes bij de Wehkamp besteld, maar toen ik hem in huis had merkte ik dat ik niet overweg mee kon. dus na 7 dagen heb ik netjes bij de dhl de tablet en de hoes naar Wehkamp geretourneerd, ( bij de dhl heb ik 1 bewijs ontvangen, en ik vroeg nog aan de medewerker moet ik niet 2 bewijzen en hij zij nee dat is niet nodig omdat u heb 1 retourbon) na 12 dagen krijg ik een bericht dat alleen de tablet hoes was afgeschreven en tot nu toe niks van de tablet. ik heb de klanten service gebeld en daar hebben ze me gerust gesteld dat het mogelijk is dat meerdere spullen die in dezelfde zak zitten op verschillende moment afgeschreven kunnen worden en dat ik me geen zorgen erover moet maken, maar inmiddels is 14 dagen verstreken en nog niks van de afschrijving van de tablet. en ik dacht ik ga even op internet kijken of meer mensen dit meegemaakt hebben, en jammer genoeg lees ik dat dit vaker gebeurd. ik heb mijn bewijs van de retour maar alle 2 artikelen zaten in een zak dus ik heb 1 bewijs. nu zit ik elke dag in spanning af te wachten wanneer zij die tablet afgeschreven wordt. ik hoop diep in mijn hart dat ik straks niet hoef te betalen voor iets dat ik netjes geretourneerd heb. kan iemand mij a.u.b adviseren wat ik kan doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.