Maandag 11 april 2005 heb ik inhet filiaal van Kral Super Photo (Capelle aan den IJssel) een Kodak EasyShare CX7310 Digitale fotoCamera gekocht. Hij was toen in de aanbieding voor € 89,00 Ik heb deze toen aangeschaft. Mijn zusje heeft er voor € 15,00 een 128 MB geheugenkaart bijgekocht en ik heb er voor € 30,00 extra 2 jaar garantie bijgekocht. Ik kwam dus op een totaal uit van € 109,00 Sinds gisteren (maandag 6 februari 2006) heb ik problemen met deze Digitale fotoCamera. Het discplay is onzuiver en de foto's zijn zeer onduidelijk. Het ligt niet aan de instelling en ook niet aan de geheugenkaart. Bij het maken van een foto hoor je een rare klik (van de flitser), dus ik denk dat het daar aan ligt. Alleen het probleem is nu dat ik geen kassabon meer heb. Wel heb ik van mijn aankoop een afschrift en mijn zusje heeft een afschrift van de geheugenkaart. Zou ik een kopie van mijn afschrift mee kunnen sturen naar de fabrikant om mijn Digitale fotoCamera te laten nakijken? De medewerkers van de Kral winkels willen mij niet het nummer geven van het hoofdkantoor, omdat ik dit met een medewerker van het filiaal Capelle aan den Ijssel moet oplossen. Die zeggen mij dat het niet mogelijk is om een reparatie te laten uitvoeren zonder kassabon. Is dit mogelijk of moet ik ook met een afschrift van de aankoop een vergoeding van de mogelijke reparatiekosten kunnen krijgen? Graag zou ik een reactie willen hebben van iemand die mij kan helpen. Alvast vriendelijk bedankt.