BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

reparatie magnetron

Bijdrage door gebruiker
05-08-2011
5 reacties
Beste mensen,

Onze schoondochter heeft op 8 juni 2011 een magnetron gekocht bij Saturn in Utrecht (de wall).
Na een week of 2 gaf ie een raar brommend geluid en draaide de glazen plaat heel langzaam.
Wijzelf hebben dezelfde magnetron gekocht en die werkt prima zodat we een goed vergelijk hadden.
We hebben ´m aangeboden voor reparatie.
Eergisteren (3 aug) konden we ´m weer halen maar toen we m thuis uit probeerde om melk erin te koken sloeg ie "uit"!
Deed helemaal niets meer.
Mijn man dacht nog we laten m even afkoelen (terwijl ie dat zelf moet doen wat dus ook niet werkt) en deed m na zo'n 20 minuten weer aan .....NIETS.
Display zwart helemaal dood dus.
Vanavond hebben we m terug gebracht en wilden een oplossing.
We kregen echter geen voet a.d. grond om m om te ruilen voor een ander apparaat ... er werd gewoon gezegd " t enige wat ik kan doen is m weer opsturen .. pas na 4x terug sturen met dezelfde klacht kunnen we pas wat voor u doen"
Hoe we er ook tegenin gingen ze wilden NIET verder helpen.
Wat een klote service.
't Gaat ze zeker te goed, je mag dus wel geld binnen brengen maar owee als je met een klacht komt dan kan je dus gewoon de klere krijgen.
Goed we hebben m dus daar gelaten want aan een kapot ding heb je ook niets.
Echter voel ik me zeer in de zeik genomen.
We hebben daar honderden euro's gebracht en dan op zo'n apparaat laten ze je als klant gewoon barsten.

Wie heeft hier ervaring mee of weet tips ??
Ik wil nog niet meteen aankloppen bij m'n rechtsbijstand maar mn handen jeuken om dit te gaan doen echter dacht ik eerst om hier tips te vragen.

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.