Hallo,ik heb vorig jaar mijn huis gekocht waar een whirlpool inbouwkoelkast ingebouwd zit.De oude bewoner heeft extra garantie gekocht voor totaal 8 jaar.Nu zat het rubber los van deze koelkast en bel ik met de service lijn van whirlpool om te vragen of dit onder de garantie valt.Daar vertelde ze mij dat dit zo is en ze zouden een monteur sturen.Mijn vrouw belt mij op het werk dat de monteur er staat en die heeft met een tube lijm de rubber geplakt en staat met een rekening van 112,99 in zijn handen die mijn vrouw moet betalen.Voorrijdkosten en arbeidsloon(5 minuten gewerkt).Dit is mij niet verteld in het gesprek met de servicelijn want anders had ik bij de gamma zelf wel een tube lijm gehaald voor 5 euro was ik dan klaar geweest!!Ik gebeld met die service lijn dat dit niet normaal is.Daar vertelde ze mij dat ik het contract gewoon beter had moeten lezen en dan had ik geweten dat de eerste 24 maanden alles wordt vergoedt(hij staat er nu 27 maanden)en daarna de voorrijdkosten en de arbeidsuren(minuten)voor mijn rekening is maar ik vindt dat ze dat mij door de telefoon even hadden moeten meededelen en dan had ik dit dus nooit gedaan!!Ik moet toch de rekening betalen.Nu laat dit weekend deze rubber al weer los en hebben ze dus geen goed werk geleverd bovendien staat de rekening op de oude bewoner zijn naam wat ook al niet goed was.Moet ik deze rekening betalen,wat vinden jullie ervan??Bedankt alvast voor de reacties