BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Rekening betalen ja of nee?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-01-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Hoi kassa,

Wij hebben onze vaatwasser ter reparatie aangeboden bij De Harense Smid, hun monteur is geweest.Hij scheen met een lampje en zei dat de thermostaat stuk was, waarop ik zei dat kan ik me haast niet voorstellen, want hij word wel warm. Even later had hij het over een lekkage wat dan de kortsluiting zou veroorzaken, maar hij vond echter niks. Toen zei de monteur dat het vuil was en dat we er een vaatwasreiniger in moesten doen en dan was het probleem opgelost, hij bracht hiervoor even €82,50 in rekening. Wij zetten dus de vaatwasser aan met het reinigingsmiddel en ja hoor alle stoppen sloegen er weer uit, dus weer geen vaatwasser en een hoop geld kwijt aan een monteur die er geen bal van weet. Mijn man heeft toen zelf maar gekeken en binnen 5 minuten had hij de oorzaak, een lekkage, maar ja hij had de machine dan ook aangezet zodat hij kon zien wat er gebeurde. Het bleek een lek te zijn bij een waterafvoerslang. Niet slecht he voor een motorenrevisiemonteur zonder dure opleiding tot onderhoudsmonteur bij De Harense Smid, die ook nog eens vele cursussen volgen om bij te blijven. Wij vinden het een aanfluiting, zij hebben er niks aan gedaan maar rekenen wel €82,50, moeten wij dit nu betalen?

Vriendelijke groeten Jan Supèr

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.