BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Recht op compensatie defecte koelkast

Bijdrage door gebruiker
28-06-2022
51 keer bekeken
7 reacties

In Maart is de koelkast van Samsung binnen de garantie voor de tweede keer defect gegaan. Zouden een vervangende koelkast krijgen.

- meerdere malen bedorven voedsel door sporadisch defect
- 2 keer voor niks thuisgebleven door leverende partij wat niet de afspraken nakwam (partner van samsung)
- uren aan de telefoon/in de wacht
- tientallen mails
- ruim 3 maanden zonder werkende koelkast/vriezer
- vervangende koelbox gekocht
- vervangende 2de hands koel/vrieskast gekocht
-telkens van kastje naar de muur

en nog wachtende op de vervangende koelkast...

kan ik een bepaalde schadevergoeding eisen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.