BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met webshop

Bijdrage door gebruiker
13-01-2009
3 reacties

Ik heb op 19 december een mp3-speler besteld via een webshop, die op 22 december geleverd werd. Al snel bleek dat ie het niet deed dus heb ik de webshop gemaild. 23 december kreeg ik antwoord en ik kon het pakketje weer terugsturen. Volgens TNT is het pakketje de 24e bezorgd. Op 27 december kreeg ik van de webshop een ontvangstbevestiging. Intussen heb ik nog niets gehoord en als ik mail om te vragen hoe het staat met mijn mp3-speler krijg ik als antwoord dat ze het druk hebben en nog niet aan mijn pakketje toe zijn gekomen.Mag dit zomaar? Moet het niet binnen een bepaald aantal dagen opgelost zijn?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.