Op 15 aug 2005 heb ik een Sony Wega KV-28FQ86 gekocht bij It's. Ik ondervind dezelfde problemen met deze TV zoals de klachten in uw artikel van 23 febr 2008. Afgelopen vrijdag reageerde de TV heel vreemd als ik hem aandeed met de afstandsbediening. Hij schiet iedere keer in Stand-By zonder dat ik beeld krijg. Ik hoor wel geluid en iedere keer tik-tik. Op een gegeven moment maakt hij wel contact en schiet dan ineens aan. Soms na ongeveer een half uur. Ik heb toen It's gebeld en daar werd meteen gereageerd met "Oh dat is een bekend probleem bij deze TV, bel maar met onze technische dienst in Tilburg" Dat deed ik en na alle gegevens te hebben doorgegeven werd ik doorverwezen naar een Technische dienst in Goes omdat mijn garantie van een jaar verstreken was. Ik zei dat ik dat vreemd vond omdat het waarschijnlijk een bekend probleem was van dit type TV. ik had toen nog niet dit artikel gelezen. Maar ze konden niets voor me doen. Ik heb toen toch maar naar Goes gebeld en daar kon men mij vertellen dat ik met voorrijkosten EUR 198 kwijt zou zijn aan de reparatie. Ik zei weer dat ik dat vreemd vond omdat ik niets fout heb gedaan en het hoogstwaarschijnlijk om een technisch probleem gaat van deze TV en dat ik het niet normaal vond dat ik nu zelf voor de kosten moet opdraaien. Maar er werd gezegd dat dit een coulance betaling is incl. voorrijkosten. Nou ik vind het nogal een bedrag. Vandaag had ik mijn TV helemaal uit gezet en 's avonds sprong hij meteen aan toen ik hem aanzette met de afstands. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik denk erover om de monteur af te bellen maar loop ik dan het risico dat de TV straks helemaal kapot gaat?Kan ik de voorbeeldbrief nog gebruiken van destijds of heeft dit helemaal geen zin meer? Graag uw reactie want ik vind EUR 198 erg veel betaald voor iets waar ik niets aan kan doen