BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met Philips Ambilight / Digitale TV via Ziggo

Bijdrage door gebruiker
10-11-2010
7 reacties
Ik heb een vraag met betrekking tot digitale tv via Ziggo op een Philips Ambilight.

Het komt namelijk regelmatig voor dat het geluid van diverse zenders (een fractie van) een seconde uitvalt, áls er al beeld überhaupt is.

Ik krijg namelijk ook regelmatig de melding 'Gecodeerd programma', terwijl de SmartCard er wel, op de juiste manier, in zit (en het abonnement uiteraard wel betaald is).

Ik heb al met Ziggo hierover gebeld, maar die kunnen het niet oplossen en ook de leverancier van de Philips Ambilight lukt het niet om de problemen op te lossen.

Weet iemand hier misschien wel hoe deze problemen opgelost kunnen worden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.