Wij zijn bijna 2 jaar in het bezit van een JVC tv. Inmiddels is het toestel voor de derde keer defect. Dit is dus nog binnen de garantietermijn.
Wij hebben, naast contact met de dealer, contact opgenomen m,et JVC nederland die het volkomen normaal vindt dat een toestel binnen 2 jaar 3 keer defect gaat. JVC nederland doet niets voor ons en het enige advies van JVC is om het maar uit te zoeken met de dealer. JVC heeft hier niets mee te maken volgens hen en heeft dus kennelijk geen enkel interesse in tevreden JVC gebruikers.
De dealer heeft het voorstel gedaan om 1/3 van het toestel af te schrijven en het restant te gebruiken als korting op een nieuwe tv.
Wij hebben de tv echter niet gekocht om hem binnen 2 jaar weg te gooien (wat volgens JVC dus wel normaal is) en hebben daarom kostenloze vervanging geeist of terugbetaling van ons geld.
Hier wil de dealer niet op ingaan.
Wie kan ons adviseren of helpen hoe wij hier mee verder kunne.
Wij zijn jullie hier uitermate dankbaar voor.