In december 2006 heb ik een Sony hifi set gekocht, bij de Block, typeMHC EC50 voor €150,-. Eind september ging de lade van de cd niet meeropen nadat ik er een cd had uitgehaald. Op 1 oktober heb ik dus dehifi set naar de block gebracht die hem vervolgens naar Sony gestuurdhebben. Vandaag kreeg ik een belletje dat de hifi set gemaakt is. Echterwerd mij er wel bij verteld dat ik dan €165,- zou moeten bijbetalen.Dit omdat ik de hifi set zou hebben laten vallen! De hifi set heeftechter altijd keurig in mijn kast gestaan. Dat de hifi set gevallen is dus pertinent onjuist. De Block gaat echter uit van de vakkennis van de Sony monteurs. Daarnaast had de Block mij moeten inlichten als de reparatie geld zou kosten. Morgen belt de Block mij nog hoe nu verder. Ikben in ieder geval niet van plan om ook maar iets te betalen. Maar watzijn mijn rechten en plichten. Het is in ieder duidelijk dat er foutenzijn gemaakt. Ten eerste is de beschuldiging van het laten vallen onjuist.Ten tweede is een reparatie duurder dan de hifi set natuurlijk te gek voor woorden.Ten derde hadden zij mij moeten inlichtenTen vierde duurde de reparatietijd wel erg lang, Iets meer dan 7 weken.Alvast bedankt voor de reacties.