BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen leveren harddiscrecorder online.nl

Bijdrage door gebruiker
02-09-2013
17 reacties
Ik ben sinds vandaag overgestapt naar allin1 bij Online.nl, heb nu wel internet en telefoon maar geen tv. Geen harddisc recorder ontvangen, Online beroept zich nou op feit dat boot gezonken was vanuit China in Chinese zee. Harddisc recorders zouden niet meer werken daar ze nat waren geworden, lekker duh als op zeebodem "liggen" en hoe kun je zien dan. Pas rond 3 oktober zou er meer duidelijkheid zijn maar dan nog geen zicht wanneer volgende geleverd werden, al die tijd ik dus geen tv. Na ellenlang bij klantenservice kom dus niet uit en helaas meneer pech gehad en u zit wel aan contract vast!
Ik had 1 week na aangaan abonnement op 31 juli contract op kunnen zeggen, "toevallig"net na 7 augustus vergaat boot.. Al die tijd laat Online.nl niets van problemen weten, staat niets over op website en blijven gewoon nieuwe contracten afsluiten. Kom er nu dus zelf pas vandaag achter en krijg nou donkerbruin gevoel dat ik de Sjaak ben, en tv op zwart komende maanden. Op mijn herhaaldelijke verzoek om schriftelijke bevestiging van een en ander via mail of post werd geweigerd en verbinding verbroken. Ook op vraag waarom ik niet afgelopen weken niet op hoogte gesteld had kunnen worden blijft Online.nl antwoord schuldig.
In mijn ogen komt Online.nl zijn deel van contract niet na terwijl gelijk wel aangeeft dat ik 2 jaar aan vastzit. Wat kan ik hier het beste doen en zijn er nog meer mensen die dit soort "chinese"ervaringen hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.