BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Princess koffiezetapparaat: een schokkende ervaring

Bijdrage door gebruiker
05-08-2011
13 reacties
Ik heb recent bij Blokker een koffiezetapparaat gekocht (Princess Thermos Toscane) waarbij het me is overkomen dat ik bij het aanzetten van het apparaat een elektrische schok kreeg. Dit apparaat moet je van boven, naast het filter, met water vullen waarbij het risico bestaat dat er water langs de buitenkant loopt en in aanraking komt met de schakelaar. Deze is hier dus onvoldoende tegen beveiligd. De procedure bij Blokker is dat ik het toestel bij het filiaal kan inleveren waarna ik mijn geld eventueel - te beoordelen door het filiaal - terugkrijg. Dat zal dus wel geen probleem opleveren maar ik ben van mening dat dit mankement ernstig genoeg is om er meer ruchtbaarheid aan te geven en wil voorkomen dat het in de doofpot wordt gestopt, door Blokker of Princess. Met welke instantie kan ik nu het beste contact opnemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.