Op 18-10-2025 heb ik via Marktplaats een drone verkocht en via PostNL verzoenden naar de koper. Op 20-10-2025 laat PostNL weten aan de koper dat vanwege drukte de bezorging wat later zal zijn. Maar de koper krijgt het pakket helemaal niet, PostNL bezorgd het pakket niet. Na een paar dagen neem ik, als verkoper, contact op met PostNL en er wordt een onderzoek opgestart. Na een paar dagen laat de klantenservice van PostNL weten dat het pakket wordt vermist en ze weten niet waar het is.
De koper heeft zijn geld terug gekregen, en terecht natuurlijk want hij heeft niets gekregen. Het pakket met een waarde van een kleine €200 is weg en ik zit met de schade. Zowel PostNL als Marktplaats geven aan het onderzocht te hebben en niets voor me te kunnen betekenen. De schade wordt dus niet vergoed. Wat voor stappen kan ik ondernemen om de schade die ik heb vergoed te krijgen?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.